Aquest any els alumnes de quart d'ESO, els que hagin triat aquesta
alternativa, faran un projecte anomenat LEGO, que consisteix a crear, a partir
de peces de LEGO, un circuit i un robot que el travessera.
Els alumnes que duen a terme aquest projecte, son guiats i liderats pel professor de tecnologia, Laureà Huguet.
En la primera sessió el professor ens va explicar de que anava el projecte
LEGO, i poc desprès ens vam ficar mans a l’obra.
El primer que vam fer va ser construir la plataforma sobre la que es muntaria
el circuit de missions. Tot seguit vam ficar les peses de LEGO, que amb ajut
dels plànols vam poder muntar les diferents parts dels circuit i anàvem veient
com les estructures anaven prenen forma.
Al començament el professor ens va aconsellar que separéssim les peces, ho
vam fer però desprès d’anar agafant-les les vam desordenar i llavors constava
molt trobar la peça que necessitàvem i això ens feia anar mes lent, es un
problema ja que el temps en aquest projecte es crucial .
Desprès d’unes quantes sessions , ens vam adonar que allò era un desordre i
necessitàvem posar-hi una mica, així que el professor ens vam agrupar en una classe
i va repartir les diferents parts del projecte entre els alumnes per a que cada
un sàpigues el que a de fer i s’especialitzes en aquella part.
El projecte LEGO esta dividit en tres parts que son:
- Part científica: Avarca el projecte científic que es la part que estudia
l’entorn i cerca diferents necessitats i per tan utilitats per al robot.
- Part mecànica: Aquesta part consisteix en la construcció i control del
robot.
- Part de valors: Es tota la part de intercanvia informació a nivell d’equip
i també amb equips de altres instituts
No hay comentarios:
Publicar un comentario